Snart åker vi hem till stan.

Gott nytt år allihopa!

Om några timmar drar jag och älskling hem mot stan och om någon dag drar vi till andra sidan jordklotet!

När vi kommer hem ikväll blir det till att packa pappas kappsäck och våldsstäda/plocka undan/göra plats tills Sara anländer. Vi har med andra ord en del att styra med...

Nyårs firandet var supermysigt! Vi var en drös med pratsjuka människor som spenderade kvällen hemma i min mors hem drickandes alkohol och ätandes god mat. Några fyrverkerier brändes av och ett och annat spel spelades. 13 stycken åt frukost hemma hos mig imorse och jag bara älskar att äta frukost tillsammans med en massa människor och skitsnack!

Nu måste jag plocka ihop min saker så att jag sen i studens hetta icke glömmmer något.

Vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0