2000 bilder beskriver mer än ord:

Senaste veckan i bilder:

Höljes




Loads of vattenkrig!



Loads of Tove (dvs skratta!)


Hemma i Värmland



Eriks första måltid av nävgröt och fläsk

 



Karmen Kynna med delar av familjen



Badminton och lite volleyboll



Kvällsdopp i Hällsjön



Kossamuuu!



72 000 bilder på Matilda


Sommarstugan



- Erik! Stanna bilen jag måste fota himlen!



Härliga blåklint finns det överallt i Östergötland



Solnedgång över Vättern (utsikt från stugan)


Det som ännu inte finns nämnt i detta inlägg men som ändå fanns med och påverkade min vecka var: Lilo (såklart!), resten av familen, Martin, Anna, Thea, sola, vin, spindlar och åka bil. Det kommer fler bilder från dessa dagar i ett nytt inlägg... Det finns en hel del skit som jag planerar att lägga upp men här fick ni min första semester vecka i korthet.

Hoppas ni har en lika underbar sommar som jag har!

/S


Kommentarer
Postat av: Tove

Ett: Helskön helg på Höljes, du e den bästa reskamraten :)

Två: Bra beslut å stanna, shit vilken fin himmel!

Tre: Matilda lika snygg som vanligt.



Å fyra; vad är nu Eriks åsikt om nävgröt å fläsk??



Tack för en urkul helg!

2010-07-13 @ 16:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0