C-uppsatsen

Nu har jag skickat iväg det jag hittills har skrivit på min c-uppsats till min handledare. Jag räknar inte med några glada miner från honom eftersom det jag har skrivit inte är så nog skrivet och är ganska osammanhängande. Jag gillar att bara skriva ner allt jag kommer på och hittar för att sedan sitta och fixa till texten när den i princip är klar. Vi får helt enkelt se vad han skriver!

Igår var jag, Sara och Bekka och tränade bodytoning och ja, det känns idag. En härlig träningsvärk i överkroppen och låren kommer att krydda hela min dag... :)

Idag är egentligen min lediga dag men jag pratade nyss med chefen som akut behöver någon som hoppar in i en jättemysig klass i eftermiddag och eftersom jag inte tackar nej till mer pengar tvekade jag inte en sekund innan jag tackade ja. Jag missade juh en arbetsvecka i mars så det är juh bara bra om jag kan jobba in några av de timmarna som jag bommade. Jag ser fram emot att få lön över huvudtaget! :) Jag gillar att få lön! :)

Efter jobbet blir det handla för kommande veckas matlagning. För er som har en vad-ska-jag-laga-för-mat-svacka kommer här delar av vår matlista:

Tacopaj
Pasta Carbonara
Fisksoppa
Ungsbakade rotfrukter med potatis och kött
Faijtas

Nu ska jag försöka rycka upp mig själv så att jag orkar jobba sen!

Ha en toppen dag!



Broder och Aune flyttar nog till stan i höst!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Kul att du fick jobba idag! Här känns träningsvärken också....blir nog värre imorgon :P Du och din bror är lika!

2010-03-10 @ 17:07:23
URL: http://bekkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0