Eventullet ej arbetslös längre!

I morse fick jag ett mejl av min chef på SFI där hon skriver att hon just tyvärr inte har en heltidtjänst åt mig men att det däremot finns en deltidstjänst! Hon frågar om jag fortfarande är intresserad...JA! Och när jag kan börja...IDAG! Jag försökte ringa henne förut men hon gick inte att nå just då så en annan på jobbet skulle be henne att ringa upp mig. Jag har också mejlat till henne att jag hemskt gärna vill ha jobbet så nu sitter jag spänt och väntar på att hon ska höra av sig. Jag vågar inte hoppas på för mycket innan jag faktiskt har pratat med henne... Pessimist? Nej, inte riktigt...jag gillar bara inte att bli besviken...

Idag har jag inte producerat mycket vill jag lova. Jag har försökt att plugga men det går trögt (har skrivit några rader i alla fall), jag har påbörjat en städning för att snart kunna dammsuga köket men jag blir aldrig klar och jag har plockat in den rena tvätten från igår i garderoben, annars har det inte hänt mycket! Om jag får med Sara så går jag eventullet och tränar lite senare men vi får se... Jag blir så seg av att inte ha någon press på mig eller har något schemalagt. Ryck upp mig själv! :) 

Vi har fortfarande inte lyckats få till någon kålpudding men ikväll har jag bestämt att det ska ske, för jag vill veta hur den kommer att smaka! Jag gillar kål, mer kål åt folket!


Ha det så bra kära vänner, så hörs vi!



Lekte lite med PS, det var kul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0