Jobba extra idag igen!

Varje vecka får jag in extratimmar på jobbet, vilket är skitbra för min stackars ekonomi! Jag kunde ha fått jobba hela dagen men eftersom Emelie är här (åker hem vid två) så tackade jag endast ja till att jobba eftermiddagen.

Det har varit jättekul att ha Emelie här...några photsession, en massa skitsnack och slötimmar! Sara hade fått en "två med en vän och träna lapp" från gymmet så igår följde Emelie med oss och tränade på vårt obligatoriska tisdagspass bodytoning. Vi fick nya "ta med en vän" lappar igår så om det är någon som känner för att följa med och träna en dag är det bara att höra av sig. Någon som vill följa med på torsdag (både Bekka och Sara är uppbokade på annat)?

Nu ska jag kasta i mig lite nudlar och sen åka ner till jobbet!

Ha en bra dag (trots att det snöade i natt!)!


Kommentarer
Postat av: Lina

JAG VILL MED JAG VILL MED JAG VILL MED!!!!

2010-03-22 @ 20:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0