Möte med chefen

Inom ett kort strax ska jag träffa min chef för att få höra på hennes (enligt henne själv) spännande erbjudande. Eller rättare sagt, hon var spänd inför att höra mitt svar! Jag hoppas att det något riktigt smaskigt som jag kan glädjas över resten av helgen!

Igår var det en vecka sedan jag kom hem men jag har ännu inte riktigt kommit igång med vardagen. Jag försöker att plugga men det går segt... Jag planerar att gå ut i solen men det är tråkigt att gå själv (och utan kamera!) och så vidare. Jag hoppas och antar att jag kommer igång mer när jag får börja jobba och därmed får något schemalagt.

Igår lagade Sara och jag kålpudding (vuxenpoäng!) vilken faktiskt blev ganska god om än (trots att vi gjorde allt vi kunde) aningens torr. På med lingonsylt och/eller sås så blir det mumma! Den smakade gott i alla fall...

Nu måste jag gå ner och gräva fram min cykel ur förrådet... Det känns inte riktigt okej att åka bil när det är så fint väder som det faktiskt är. Vårsolen here I come!

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0