Rata eller inte?

Jag och Erik har stora stygga rensa Saras rum och gemensamma garderober så att Sara faktiskt ska ha någonstans att förvara sina saker. Det är så himla lätt att bara spara och spara men det är riktigt svårt att bestämma sig för att lägga bort något i förrådet eller till och med slänga det! Vi har för ovanlighetens skull lyckas lägga undan en del saker, bland annat hälften av alla ryggsäckar och väskor som vi hade i en ostängbar ( :) ) garderob, alla "riktiga" sommarskor (dvs skor som inte går att använda i snö allas) och en massa pärmar och mappar med räkningar från typ 2007 och skolmappar från 2005. Vi har varit jätteduktiga! 

Idag är det snöstorm som gäller igen... Jag föredrar det framför regn och slask och blä.  Igår spelade jag horn i fyra timmar med gästdirigent Kent Jonsson som annars är trumpetare vid Kungliga Operan. Jag hade går inte spelat horn på två månader och det är bara att konstatera att det märktes :). Läpparna höll dock (brukar få jätteont av att spela så länge) men det var nog bara ren turlighet. Jag ska öva som vanligt ikväll och jag hoppas att det går lite bättre då i alla fall... 

Några fler favoriter från Australien:









Ha en toppendag och försvinn inte i snöyran! :)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Skönt att det gick hyffsat att spela iaf! :) Jag gillar speciellt bilden med insekten på bladet men alla bilder är verkligen super!

2010-03-01 @ 18:44:54
URL: http://bekkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0