"Snabba cash"

Nu snart beger vi (jag, Erik och Sara) oss mot biosalongen och "Snabba cash". Erik har läst boken, Sara anser att någon av skådespelarna är snygg och jag har verkligen ingen aning om vad det är jag kommer att få se. Jag vet ungefär vad den handlar om men that's pretty much it!

Idag fick jag som sagt hoppas in och jobba lite extra vilket passar min plånbok alldeles utmärkt. Lektionen gick bra och alla verkar nöjda och glada... Imöra blir det till att jobba mellan 8 och 3 så ganska nära en heldag i alla fall.

Bekka kommenterade förra inlägget och påstod att jag var lik min bror, men nej Bekka nej...du ser i syne och så kan det aldrig vara! :) Folk påstår att jag är lik min bror men jag har svårt att se likheterna, i alla fall om man jämför procentuell likhet mellan hur lik jag är brorsan mot hur lik jag är mamma! Vi är i alla fall inte särskilt lika som person, brorsan tänker mer än han pratar och jag gör då självklart motsatsen! :)



Dagens maträtt:

Lax och sparrispasta med smaksatt philadelphia ost och dill. Tummen upp för den smalmaten (från min Viktväktare matlagningsbok)!

Ha en bra kväll!

 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Sparrispasta? Hur gör man det eller är det något som finns färdigt?

2010-03-11 @ 07:14:36
URL: http://bekkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0