I dag var det inte mycket action

I dag blev det hemvård för min del och så kommer det även att vara imöra. Stackars mig har ont i kroppen, hosta och allmänt slem överallt men men... Jag är nästan aldrig sjuk (bara spysjuk vid jul) så jag kan nog överleva detta.

För att göra mig på lite bättre humör så beställde jag nyss en ny mobil. HTC Hero absolut white blev det. Jag hade tänkt köpa samma modell fast brun men då den var dyrare valde jag att beställa den vita. Vitt är också snyggt tycker jag... Jag tänker inte betala mer för en telefon bara för att den har en annan färg! Det är verkligen emot mina principer!

Vi får se om jag kan följa med Östgöta brass och spela i helgen... vanligtvis brukar mina fökylningar inte hålla i sig så länge men man vet juh aldrig!

Nu blev jag trött igen!

Ha en fin kväll allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0