Tuff och förkyld! :)

Jag är megaförkyld! Jag har ingen feber men är toksnorig och allmänt seg... trots detta så har jag faktiskt jobbat i dag. Jag är med andra ord inte den som kastar in handduken i första taget. I morse blev mina kära elever rädda för att jag skulle smitta dem men jag förklarade att det faktiskt var skillnad på att vara sjuk och förkyld. Visst, jag smittas säkert men what to do när man verkligen behövs på jobbet. Det har varit okej att jobba, i alla fall på förmiddagen men allt eftersom dagen led så gled snuvan in i mitt huvudet och blockerade min tankeverksamhet. Ingenting kopplade, inte ens när jag försökte mitt bästa... vi får se om det blir jobb imöra eller inte...

Nu ska jag kräva lite uppmärksamhet av min sambo och sen ska jag gå och lägga mig!

Sov gott!

/S

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Krya på dig och superfina bilder! Om du behöver vård är det bara att komma förbi sjukstugan Ingberg/Ladén, här är alltid någon sjuk :P Hoppas du mår bättre snart och orkar jobba, även förkylning är tungt! Kram

2010-05-26 @ 07:19:04
URL: http://bekkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0