Snabb sammanfattning:

Torsdag: Praktik och sedan fira Niklas på födelsedagen. Eftersom jag skulle köra bil tidigt på morgonen drack jag faktiskt en alkoholfri drink inne på Platå! Vuxenpoäng... tack jag har fått en hög nu!

Fredag: Jobba hela dagen (eller springa runt och skratta på jobbet) och sedan Idol hemma hos Bekka. Det kändes skönt att få vara på jobbet ( i alla fall en dag) igen.

Lördag: Spela med brasset på stan (till förmån för en klinik som ger vård och medicin till papperslösa flyktingar), vara i hundhagen med Lilo i lite över en timme (sen var lilla hund helt död) och på kvällen blev det lite fira Johanna på födelsedagen. Johanna samlade också en hel del vuxenpoäng då hon bjöd på middag med hembakat bröd till och kladdkaka till efterrätt. En mycket trevlig dag...

I dag söndag: Jag och Lilo ska iväg på valpträff med hennes syskon och senare i eftermiddag ska jag plugga en svän med Aida. Jag behöver städa lite också.... hmm.... kanske hinner plocka lite nu innan jag åker.

Ha en toppenbra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0