Min nya blixt! Canon 430EX II

Madde fick ställe upp och agera testobjekt för min nya blixt! Stackars henne... men här kommer i alla fall resultatet:


Blixten riktad mot väggen.



O du hemska direktriktade blixt!



Blixten riktad snett upp i taket.



Blixten riktad in i vita garderoben.



Direktlixt med bouncer (tror jag att det heter) på.


Direktblixt igen... det hade inte spelat någon roll om Madde hade varit sju månader i Thailand, hon hade blivit lika vit i alla fall! :)



Blixten riktad snett uppåt.

Kontentan av detta första test är: att det är kul att kunna riktad ljuset och därmed styra skuggorna en aning, att man slipper få en vit-i-ansiktet-chock av en direktblixt och att man ser cool ut med extern blixt. :)

Jag har inte hunnit testa så mycket så därför har jag heller inte hunnit utvärdera min nya leksak på riktigt.

Något som man snabbt kan konstatera är att kameran blir sjukt tung! Jag kommer bli mycket, mycket stark i höger underarm och hand. :)

 


Kommentarer
Postat av: frida!!

min vackra, charmerande blondie! ;), och vilken skillnad det blev på bilderna med de olika blixterna!

good work! =)

2010-10-08 @ 21:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0