Då var det beställt!

Nytt objektiv är mig påväg-tillkommes!

Canon 50/1,4 USM

Bild lånad från: digidirect.com.au


Wiiie, jippie, yay, hurra, hej skål!

Jag har ganska höga förväntningar på det efter att jag har testat Emelies objektiv Canon 50/1,8... skillnaden ska inte vara jättestor förutom att det jag har beställt ska ha lite bättre autofokus i mörker och aningens bättre ljusinsläpp. Objektivet har fått jättebra kritik och jag vill att det ska komma idag (även om det bara var en timme sedan jag beställde det)!

Håll tummarna för att det kommer superduper snabbt! Helst innan torsdag (vilket jag betvivlar) för då ska jag och brudarna från jobbet eventuellt ut och åka pulka.


På tal om tummar så vill jag göra lite reklam för de bästa vantarna i hela världen! Vantarna kommer från Lantmännen eller Granngården och är mjuka, ganska tunna (men varma) fingervantar som passar perfekt för dig som inte vill bli handikappad av att behöva ha vantar på sig (till exempel mig som gärna vill vara ute och fota utan att ta av mig vantarna hela tiden).

Köp alltså: Ejendals tegera classic

By the way, Erik älskar dem också!

Hävv it!

Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0