Minnen från sommaren 2010


Lilo har badat i vattenslangen.


Höljes med Tove


32 000 000 bilder med snyggot Matilda


Martin, Anna och Thea kom ut och hälsade på i sommarstugan


Vi 8 i Segerstad var definitivt en av höjdpunkterna från sommaren


 
underbara solnegångar vid sommarstugan med älskling ( till exempel när vi åt smörstekta kantareller och tittade på solnedgången)



bad i Hällsjön med familjen



motti å fläsk i Karmenkynna (stavning?)



härliga balkonghäng med Bekka, vin och skitsnack


Det går inget vidare bra att sammanfatta förra sommaren i bilder eftersom mina bilder ligger i något typ av kaotiskt kaos! Om du inte finns nämnd eller med på bild betyder med andra ord inte att du inte var med i ett häröigt sommarminne från förra året utan att jag inte hittar bilderna som beskriver det. Skit samma! Kontentan av det hela var att förra sommaren var sjukt varm och underbar (lite på grund av vädret men mest för allt och inget som jag gjorde). Jag vill, önskar och hoppas att den här sommaren ska bli precis lika bra...eller bättre!

Jag önskar er alla en toppensommar!


(13 arbetsdagar kvar till semestern)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0