Transkribering i solen

Idag har jag legat ute på gräsmattan vid stugan och transkriberat intervjuer till examensarbetet. Det känns åtminstone lite roligare att göra det när man kan vara ute och må bra i solen. På jättelång arbetstid kom jag i princip ingenstans i intervjun... det tar så förbaskat lång tid att transkribera! Jag hoppas att det lönar sig i slutänden.

Lilo har simmat för första gången också! Hon kastade sig till slut i vattnet även om hon var rädd så att hon trodde att hon skulle dö. Hon är en fegis! Man skulle kunna tro att vi tvingade henne men det var hon som gång på gång sprang ut på bryggan för att sedan stå och gnälla en bra stund innan hon vågade kasta sig i. Duktig Lilo!

Nu ska jag eventuellt transkribera lite till innan jag går och nannar... jag kan inte ens skoja om att jag är sugen på att transkribera. Så illa är det! :)

Hoppas att alla har haft en skön ledighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0