9 år senare...

"Tur att vissa saker går snabbare med dig än andra iaf!" Var Linas kommentar när jag messade henne och berättade att jag äntligen har införskaffat mina första Converse. Anledningen till att jag, cirka 9 år efter att Lina köpte sina första (mörkgröna), äntligen köpte ett par beror till stor del på färgen:



Jag är ju otroligt svag för saker som gör mig glad och dessa var exakt en sån sak. Jag kunde bara inte motstå dem! Att jag för 9 år sedan avskydde Converse och under alla år lovat mig själv att aldrig köpa några så har jag nu gjort det (som vi alla säkert redan visste att jag skulle göra, det skulle bara ta lite längre tid). Jag brukar göra så... hata något för att sen köpa det när ingen annan gillar prylen längre. Den här gången har jag dock väntat så länge att Converse är populärt igen! Grattis till mig!

Köpte även en ny klocka idag. Men den här har jag velat ha länge så nu när det var 50 % på den passade jag helt enkelt på.



Jag älskar Jet Set Addiction klockorna! Nu äger jag en grön och en gul och förutom färgen är de exakt likadana. De här klockorna är också sådana saker som gör mig glad. Erik upplyste mig om att jag är ganska söt eftersom jag kan bli så otroligt glad över något som jag har köpt. Han sa detta när jag storleende gick ut från affären och gång på gång berättade hur mycket jag tyckte om klockan, hur glad man blev av färgen och hur länge jag velat ha den. Jag hoppas på att jag i framtiden kommer ha ännu fler färger i liknande modell. Nästa blir eventuellt en turkos... men Erik var lite inne på att det skulle vara snyggt om jag hade en vit så vi får väl se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0