Slappisdag de lux!

Idag har jag spenderat större delen av dagen åt att göra så få knop som jag bara kan. I och för sig har jag fortsatt att måla på Benjamins rum men det var först efter att Erik kom hem från jobbet. Idag fick vi ca 10 ton grus hemlevererat. Vi behöver lägga lite mer grus på dräneringen samt fylla i lite på vägen utanför garaget men det kommer säkerligen bli ganska tungt att flytta. Erik och Anton drog igång lite idag men det är en stor hög kvar att bearbeta.

Lilleplutt har "pratat" och sprattlat järnet idag och har därför däckat i soffan bredvid mig. Igår hämtade vi en spjälsäng hos Bekka och nu är den ihopskruvad och bäddad, redo att hysa Benjamin. Vi har köpt ett spjälskydd med färgglada djur på (Ikea) som han tyckte var jätteroliga att ligga och titta på/prata med. Han är så himla rolig nu och lär sig massor med nya saker varje dag.

Imorgon blir det väl till att fortsätta måla lite men förhoppningsvis hittar vi på något roligare också. Det är ju trots allt lördag.

Nu ska jag snart pyssifiera (sätta på pyjamas) Benjamin så att han kan krypa ner i sängen.

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0