I all sin enkelhet










Lilo och jag var ute på långpromenad härom dagen. Det var ett riktigt busväder med snöblandat nästanregn och blåst men vi var tappra ändå. Jag var till och med duktig och släpade med mig kameran trots att vädret var långt ifrån optimalt för att fota i. Det var mest snö att fota så det fick lite några bilder "i all sin enkelhet".

Nu ska jag försöka lista ut vad jag ska hitta på idag. Igår tvättade jag och städade i min receptlåda (roliga hormoner man har då). Jag funderar på att göra iordning mina pärmar med material till jobbet. Det skulle vara skönt att ha det gjort innan jag behöver materialet igen och jag misstänker att jag inte kommer orka göra det när jag är mammaledig. Mina kollegor som har jobbat länge har vid flertalet tillfällen sagt: "Håll ordning på ditt material från början annars kommer du att ångra dig senare!"

Ahhh!! Jag blir så trött! Jag har massa energi och jag är jättesugen på att göra någonting men jag vet inte vad! Skitirriterande rent ut sagt! Dumma hjärna att vara så osugen på allt jag kan komma på att göra och alla roliga förslag som jag får från alla andra. Jag ska nog kunna komma på ett sätt att bestraffa hjärnan om den inte skärper sig.

Vi får väl se vad som händer och fötter under dagen!

Ha en bra dag allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0