Mamma kommer vilken sekund som helst.

Äntligen börjar min förbaskade förkylning att släppa taget om åtminstone min näsa. Älska riktig nässpray och inte sån där skitarns koksalttjofräs. Idag är första dagen på länge som jag kan andas genom näsan. Det står att man kan använda nässpray när man är gravid. Vissa (privatpersoner) säger: "Nej! Tänk på bebisen!" men hallå, tänk på att bebisen faktiskt behöver syre och att den faktiskt ska få det från mig. Jag andas faktiskt för två personer! Jag tänker dock bara använda nässprayen i nödfall.

Igår var jag på en jättetrevlig fika med två andra mothers-to-be. Det är mycket trevligt att sitta och prata skit med andra personer i samma sits som en själv.

Nu ska jag gå och fixa lite kaffe tills mamma kommer. Min gamla vagga och några av mina bebiskläder kommer också idag! 50 dagar till BF!!! "Heja Kulan friskt humör. Magen växer så att mamma nästan dör!" :)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh vad fint du har gjort på bloggen :)

2012-03-13 @ 20:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0