Snabbis om det lilla av helgen och veckan som har varit:

Benjamin tyckte att babysim var för töntar idag = han var jättetrött och därför gnällig/ledsen.
 
Benjamins andra tand tittade fram igår = Akta sig när man ammar!
 
Benjamin var ensam med barnvakt (farmor och farfar) för första gången i måndags = Gick superduper! Alla nöjda och glada.
 
Jag försöker göra om min ambis (spela mer på överläppen när jag spelar horn) = skitjobbigt och allt jag spelar låter skit.
 
Jag längtar massor efter mina 7, men allra mest efter Helmi!
 
Benjamin, jag, Erik och Lilo hade det mysigt hemma i Värmland. Särskilt Benjamin som fick så, så mycket mystid med mormor, morfar, gammelfarmor och gammelfarfar. Dock var det första resan med bil som han blev riktigt arg. Han ville bara sitta i mammas knä... "Men Benjamin, det vet du väl att det är farligt! Man måste ju sitta fast i bilen!" ... så han fick helt enkelt sitta i babyskyddet och gapa tills hans tyckte att det räckte ( ca 30 minuter senare och vi 30 minuter närmare Sunne).
 
Vi har konstaterat att bebiskläder från Ellos suger! Kass passform och kvalitet!
 
Det var helgen och veckan i kortform. Nu ska jag göra mig iordning för natten, hänga en tvätt och gå ut med Lilo. Sen studs i säng för att läsa klart min (dåliga?) bok: Sankta Psyko av Johan Theorin.
 
 
Benjamin är bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0