Pluggat lite

Duktig Sandra, som efter en så fullspäckad dag ändå sätter sig och pluggar en stund (dock fungerade hjärnan sådär men något fick jag väl gjort). Jag har nog pluggat i ungefär en och en halv timme och nu är hjärnan fullständigt ur funktion. Jag har försökt fixa till lite smått och gott, komplettera referenser och lite sånt men nu tror jag verkligen att det är dags att hugga tag i diskussionsdelen. Det verkar bara så SJUKT jobbigt!! Jag vet ju att bara jag kommer igång så är det oftast ganska okej men de där första orden är alltid så himla sega att få ner. (Lilo ligger bredvid mig i soffan och snarkar.) Det känns ju roligt att vara den som alltid går upp först och lägger sig sist (av mig, Lilo och Benjamin).
 
Imorgon blir det en hemmadag. Förhoppningsvis kan jag måla lite på Lillfis rum och bara vara. Plugg står ju visserligen alltid på schemat men hinner jag en timme per dag så är jag nöjd. Min livssituation erbjuder oftast inte mer än så. Eller ja, visst jag kan ju plugga mer men jag känner att det är viktigt att jag spenderar mycket tid med Benjamin och fixar till här hemma så lite väljer jag ju. Ibland måste även jag sova/vila! :)
 
Nu ska jag gå och göra mig iordning för natten. Här blåser vi nästan bort så vi får väl se om det går att sova när vinden blåser runt grill och diverse som vi har här ute. Med tanke på hur trött jag är så bör det inte vara något problem att slockna. Jag tröttar ut mina sista vakna och relativt fungerande hjärnceller med lite skitsvår korsordstidning så sussar jag nog sött de luxe sen!
 
Natti natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0