Här var det lika uppdaterat som förra julen...

...och julen innan dess osv. Det blir alltid en bloggsvacka runt jul och nyår, för det är alltid ett fullspäckat schema, som oftast involverar någon annan, och vem vill då blogga? Inte jag i alla fall!
 
En annan anledning till att jag inte har bloggat på länge är nog för att jag heller inte har fotat på ett tag. Jag tänkte försöka ta tag i det imöra, bara vädret är okej.
 
Jag har egentligen inget mer att skriva nu heller men jag ska väl försöka uppdatera en aning framöver. Benjamin lär sig ju massor varje dag så det finns ju alltid något om honom att uppdatera om.
 
Jag återkommer!
 
Några gamla bilder från provfotogreferingen inför Hans och Marias bröllop:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0