Måste juh göra som alla andra!

Alla behöver någonstans där man kan lasta av all skit och jag måste säga att blogga är ett mycket bra sätt att göra av det på. Ibland är man inte sugen på att sitta och förklara för någon vad man tänker på, men ändå vill man att någon ska veta och det är då man känner för att blogga...så det är därför jag bestämde mej för att skaffa ett eget litet bloggarställe...
Egentligen vill jag nog inget med det här inlägget! Jag antar att jag bara inte vill gå och lägga mej, frågan är bara varför jag inte vill!? Det finns mycket som snurrar men det är inget som är så klart så att jag eller någon annan kan tyda det...så brukar det i och för sej vara...jag skulle bara vara glas om jag visste vad det var för jag börjar bli ganska trött och skulle nog egentligen vilja gå och lägga mej. Men när jag har tänkt gå-och-lägga-sej-tanken klart kommer jag genast på hur tråkigt det är att ligga i sängen och inte kunna sova...och vad gör lilla Sandra då? Jo, hon bestämmer sej för att det nog är bäst att vara vaken ett tag till! :)
Jaha, men om man ska ta och försöka ta och lista ut vad det kan vara som min hjärna finner vara så knepigt så finns det juh faktiskt några olika förslag men jag tycker liksom inte att jag har funderat på dessa alls idag, men det kanske mitt undermedvetna har gjort, bara det att jag har blivit så van att ha huvudet fullt med skit! Skolan börjar snart...och den börjar med två omtentor från i vår...en helt ny klass...och ett helt nytt ämne! Till råga på detta så kommer inte Qsin bo i Linkan i höst så då har jag ingen att tentaångesta med...det kan nog inte bli mer puckat än så! Sen finns det juh också en viss person som man kanske går och funderar över eller jag får nog ändå våga säga att jag funderar mej blå över denna person...det är kul att fundera men nu har jag ändå gjort det ett tag så jag har tröttnat lite, inte på personen i sej utan just allt man kan tänkas tänka på inom det området! :) Vad mer kan det vara som trycker mej? Kanske att jag aldrig verkar ha nog mycket pengar och att jag snart har läst ut den sista Harry Potter boken (vilket innebär att det aldrig mer kommer komma någon ny!!!!)...annars vet jag faktiskt inte!

Från det ena till det andra...JAG ÄLSKAR MIN LÄGENHET!!!! Har vart hemma i Värmelandet hela sommarn och idag kom jag ner till mitt älskade (egna) bo och bara insåg hur mycket jag trivs här. Jag har nog den bästa lägenheten i hela världen trots de skavanker (typ den allt för höga hyran) som den har...Det är nu när jag kommer tillbaka till mitt (nuvarande) drömslott som jag inser varför jag är så himla bra på att bara ligga hemma och titta på tv när jag är i Linkan...:)...vem skulle inte göra det med en lägenhet som min?! Okej, nu ska jag slutat tjata om den...
Dejtade Camilla, Becka och Stina idag också, satt nere vid Stångån och drack lite vin sen gick vi hem till Camilla och bara pratade skit. Fick mej en mycket trevlig promenad också, älska ljumma sommarkvällar! Blir nog en alldeles underbar balkong-dag imorgon...stekande sol som framhäver mina ack så sexiga fräknar...It couldn't be better...
Bloggen gjorde sitt...är nog redo för sängen nu! Ny dag imorgon också...image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0