Ett dygn...

...fri! Det känns ibland som att jag inte kan andas, jag gråter för ingenting och förut gick jag ut och gick en långpromenad. Jag känner mej fet, ful och allmänt dålig...ensam, dryg och jobbig. Idag är en sån dag där jag är jättedålig i skolan och jag känner mej helt säker på att jag inte kommer få jobbet imöra...jag har juh ingen självdiciplin! Jag tänker tusen gånger konstigare tankar och tankarnas ämne varierar vitt och brett...jag kan inte fokusera på något! Jag skulle vilja sova bort hela dagen...och går därför runt och städar...ett sista tappert försök att hålla mej vaken...Det här är så svårt!! Jag behöver en privatcoach...en som håller mej i handen när jag gör nya undantag...jag behöver en person med mycket tid och tålamod. Jag mår skit just nu...men det kommer gå över...på ett eller annat sätt...

image33

Jävla abstinens!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Josef

Vilken tröst jag känner när jag märker att det finns andra som också mår dåligt... inte för att det blir bättre för den sakens skull men... Såg några Roy Andersson-filmer igår och snyftade en skvätt. Ligger hemma och tycker synd om mig själv tills bättre tider kommer. Hoppas du mår bättre snart. Kram.

2008-03-16 @ 12:10:30
URL: http://mrjosef.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0