Jag kan låtsasskratt tills jag skrattar ihjäl mig!

När jag väl skrattat igång mig är det i princip omöjligt att få mig att sluta! Erik tycker att jag är en knasboll men han gillar mig! :)

Gårdagen var en dag fullspäckad av framförallt grupparbete i skolan. Men vid tre kom räddningen på hela dagen...fredagspuben!! Tänk va en endaste liten öl kan göra för sinnet, en liten hutt och man är good to go. Lite senare på kvällen var det kalajs hos Anton med utgång på Platens, en liten kebabtallrik och mycket testosteron. Tack Anna för att du tillslut kom och joinade mig i min kvinnliga ensamhet! Men pojkarna är bra så det är helt okej att sitta och glo med dem och ett (eller två) glas vin. :)

Har egentligen inte så mycket att säga...vet inte riktigt hur kvällen kommer se ut, vet bara att vi ska ut och äta vid halv åtta och sen får vi se...

Ha de!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0