Bekka har försökt att ta död på mig idag!

Bekka och jag var och tränade förut...passet vi var på kallas för Bodycombat (ni hör på namnet ungefär hur det kändes). En mix av en massa olika kampsportsmoves blandat med en massa kondition (som jag inte alls har) tog knäcken på min stackars (annars kebabfyllda och otränade) kropp! När jag lyfter armarna, eller bara sitter här vid datorn och skriver känns det i mina ryggmuskler. Jag antar att man tyvärr inte kan sjukskriva sig för träningsvärk! :) På grund av nuvarande fysisk status hävdar jag därför att Bekka har försökt att ta död på mig idag! :) Passet var dock skitkul (men jobbigt) och instruktören var superbra så orkar jag glömma bort hur jobbigt det var ska jag nog kunna ta mig iväg igen nästa vecka.



Nyss fick jag äntligen tummen ur och ringde min gamle gymnasievän David. Jag har inte pratat med honom på över ett år och kände därför att det var dags nu...det skulle kännas kasst om vi tappade kontakten helt! Han lät precis som vanligt, fast kanske lite mer vuxen, och det känns skönt att inte allt och alla förändras. Jag hoppas att vi som tog studenten 2005 någon gång kan ha en klassåterträff för det var trots allt bland den bästa tiden i mitt liv (innan jag träffade Erik). Jag tycker om att prata gamla minnen samtidigt som jag tycker om att berätta hur mitt liv ser ut idag (och självklart hur mina gamla vänners liv ser ut idag)...vad det blev av en sådan som mig! :) 



Vill ni veta något kul? Den första augusti har jag och Erik bott ihop i åtta månader!! Jag kan inte komma på vad jag gjorde innan jag träffade honom...inte mycket vettigt förmodligen! Att det kan gå så bra att bo ihop, fastän att jag är som jag är, är för mig en stor överraskning. Jag trodde att han skulle tröttna på mitt tjat ganska snabbt...men det verkar som att han mår ganska bra av vårt samboliv, precis som jag. Jag hoppas att jag alltid får ha det så som jag har det idag...







Imöra är det födelsedagskalas på mitt jobb...jag älskar redan den kommande smörgåstårtan! :)

Höres! 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tack för den härliga rubriken på ditt inlägg. Jag bara, va? När dödade jag Sandra :P sen minns jag hur tankarna for i huvudet....mohuahahha



Supersöta kort på er ungdomar föresten :)



Party på¨fredag?

2009-07-29 @ 21:00:41
URL: http://bekkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0