Å så tänkte jag vara duktig och blogga...

...men jag har nog faktiskt inget att skriva. Jag kan juh alltid upplysa om att Lottens favorithögtid är hösten! Men bra Lotten! Det skulle väl vara om man prisar varje höstmorgon i så fall.


Jag är jättesugen på att fota någon (som vanligt)! Ställ upp för f*n innan jag blir galen, nedstämd och sjuk! :)


Wallander är bra tankebefriad verksamhet såhär på en söndagskväll.


Jag fick en hennatatuering målad på handen av en deltagare. Den var superfin tills nu när den bruna tatueringen börjar blekna och därmed liknar rester av avföring. Erik tyckte dock att det var det den liknade från början också. Tack Erik!


Helgen har varit lugn men fylld med aktiviteter ändå.(?) Bygga ihop halv säng och inflyttningsfest hos Jessica i fredags. Melodikryss, bygga ihop resten av sängen, Rydspåret med Lilo och Erik, födelsedagsfest hos Lotten i lördags. Slänga 12 000 000 tidningar, shoppa sovsäck, skor och hundfoder, träna inkallning med Lilo, redigera några bilder, jävlas med datorn Solsidan och Wallander idag.






















Lilo fällde Erik och sedan hoppade hon över honom fram och tillbaka ett par varv. Hon var asnöjd och både jag och Erik skrattade så att vi nästan dog.



En liten uppdatering i alla fall... osammanhängande och bra!



Tack!


Kommentarer
Postat av: Knuten

Varsågod. Tack.

2011-02-21 @ 20:23:21
Postat av: Knuten

Varsågod. Myyycket snyggt foto på glaset. Tack.

2011-02-21 @ 20:25:02
Postat av: Bekka

Wow! Snygg blogg!!! :) Och fina nya bilder :) Satt precis och kollade från korten i Rom, vi måste åka iväg nån stanns snart igen!

2011-02-22 @ 08:58:14
URL: http://bekkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0