Om det inte hände något drastiskt...

...och då menar jag drastiskt i stor bemärkelse kan vi nog konstatera att mammas gissning var fel. Nu får vi se hur det går med Emelies gissning.


Mamma: 20 april/flicka
Emelie: 26 april/pojke
Astrid: 27 april/flicka
Daniel: 27 april/flicka (om det blir 27e vinner Astrid för hon gissade före brorsan)
David: 28 april/flicka
Bekka: 29 april/flicka
Camilla: 30 april/flicka (tror jag hon sa)
Sara: 1 maj/pojke
Lina: 2 maj/flicka
Erik: 3 maj/pojke
Madde (Könström): 4 maj (men hon tror egentligen på 3/5 som är upptaget)/pojke (tror jag hon sa)
Maria: 7 maj/pojke
Maja: 8 maj/flicka
Anders: 9 maj/pojke
Jag: 12 maj/pojke

Idag var vi i alla fall på sista besöket hos barnmorskan innan BF. Vi har dock ett till besök inbokat den 3e maj men det hoppas vi att vi slipper gå på. Nu är bebisens huvud inte längre rörligt utan ruckbart (vad det nu innebär). Det ska vara bra i alla fall. Blodtryck är bra, magen växer, jag och Erik mår bra... ja, det är bra med andra ord.

Idag var jag och klippte mig också. Gött med nyklippt hår! Frisören väntar sitt första barn i augusti så vi hade en hel del ämnen att avverka under klippningen. Vi har tydligen en likadan vagn med delvis samma färg. Jag vill ut och köra min vagn! Bebisen får ta och komma... i alla fall inom rimligt antal dagar.


Kommentarer
Postat av: bitr. lillsyrra

bara för det gissar jag sista maj, flicka

2012-04-22 @ 20:20:38
Postat av: bitr. lillsyrra

sista april menar jag ju!!

2012-04-22 @ 20:21:22
Postat av: Anonym

sista april menar jag ju!!

2012-04-22 @ 20:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0