Hjälp!

Jag har blivit gammal, för jag vill eventuellt börja sy! Och om jag eventuellt tycker att det är okej att sy kanske jag önskar mig en symaskin i julklapp! Jag är rädd för mig själv!
 
Jag tycker att det är tråkigt att alla snygga barnmössor är helt orimligt dyra och det verkar inte speciellt svårt att sy snygga mössor själv så därför har jag bestämt mig för att prova. Jag ska eventuellt prova att sy sängkläder till Benjamins säng också, om jag överlever mössan.
 
Jag måste ha blivit sjuk... *hostar trikå*...
 
 
Benjamin är söt!
 
Min födelsedag var topp, tack vare Erik och Lillfis (som älskade mammas presentpapper, nästan som hans födelsedag). Massa bra presenter och en dag med en massa mys.
 
Nu måste jag gå och smörja mig i ansiktet... det känns ungefär som att jag har på mig en ansiktsmask utan att egentligen ha det. Och sen var det BUMS i säng för imorgon är det läge att vara sjukt mycket mer produktiv än idag.
 
Go natt!
 
Några mobilbilder på Benjamins senaste upptåg:
 
Spelar spel med Albert, pappa och David
 
Leker med mammas presentpapper
 
Äter upp sin haklapp
 
Spelar tv-spel med pappa
 
Läser tidningen med pappa
 
Sitter själv men med ett stadigt tag på babygymmet
 

Kommentarer
Postat av: Bekkka

OMG! Han sitter! ;) Fina bilder på fina Benjamin!

2012-09-22 @ 22:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0