Magkatarr?

Jag måste nog få börja dagen med att klaga lite...(som vanligt, sorry) men jag har skitont i magen, vilket jag också hade igår morse. Jag vet inte om magen gick sönder lite efter min snabba attack av matförgiftning (jädra pistagenötter!) eller om den har gått sönder av någonting annat.

I vilket fall som helst så ska jag alldeles strax åka till skolan för att diskutera poesi med några klasskamrater. Jag tror faktiskt att jag egentligen tycker om poesi men däremot tycker jag inte om när någon sitter och säger att jag har tolkat dikterna fel eller så... Johanna (tror jag att det var) sa något mycket smart: "Om dikterna bara skulle tolkas på ett sätt skulle de juh inte vara så oklara!" Okej, det kanske inte var ett ordagrant citat men kontentan var den samma i alla fall.

Idag skulle jag behöva gå ner på stan och köpa några (bas)linnen. Jag hatar ordet baslinne, särskilt när jag själv använder det för det låter som att jag då också har en massa icke-baslinnen vilket jag verkligen inte har. Jag behöver i alla fall några nya vanliga linnen eftersom det är hål på alla jag för tillfället äger och jag använder sådana nästan varje dag! Någon som har lust att hänga med?

Bekka jag har bokat, don't you worry, och idag tänker jag inte spy! :)

Höres!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åhh vilken skitsnygg bild på dig! Tack för att du inte spydde fast passet var lite segt. :P

2009-10-15 @ 20:21:24
URL: http://bekkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0