Tillbringa helgen i Dalarna

Snart åker jag till Dalarna med brasset, vi ska spela och umgås heela helgen och jag måste plugga! Det blir säkert jättetrevligt men jag har verkligen inte tid att åka iväg på halvnöje

Idag har jag jobbat på SFI, lika kul som vanligt! Idag höll vi på med adjektiv på en mycket låg nivå vilket passade min  stämmning alldeles utmärkt! Vi pratade lite om svininfluensan och lekta hänga gubben (den leken passar verkligen alla åldrar!). Jag har fått erbjudande om att jobba där i vår men jag ska juh utomlands så tyvärr...det hade dock varit jättekul! Min chef sa idag att jag, om jag vill, har första tjing på heltidstjänsten de söker lärare till! Det är ganska kul att höra sånt...självförtroendeboost! :)

Info i punktform:

1. Jag är fortfarande arg på Universitetet och har ännu inte fått något mer besked så vi får se hur det går.
2. Snart två dagar.
3. Jag har ont om ledigt diskutrymme på datorn!
4. Jag har kommit långt i mitt fotosorterande men det är ändå många bilder kvar!

Ha en skön helg allihop!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Oj vad schysst att bli erbjuden en sån tjänst och speciellt nu när det är ganska krisigt på arbetsmarknaden som lärare! Du måste vara superduktig :) Och...ja det är bra att du gömmer dig i Dalarna ;)

2009-10-02 @ 19:58:44
URL: http://bekkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0