Dags att börja träna igen!

Ingen rast ingen ro...direkt man kommer hem från andra sidan jorden så var det dags att börja träna igen! :) Det ska faktiskt bli ganska skönt att få komma iväg och slita ut sig lite, förhoppningsvis blir jag piggare av det i längden även om jag kommer vara dödstrött krympling i några dagar.

Säng till Sara har införskaffats idag (fyndhörnan gjorde verkligen sitt) vi var även duktiga familjen och gjorde matlista för resten av veckan plus att vi handlade all mat till samma lista. Sara och jag har dock gjort en liten förändring eftersom vi, i affären, bestämde oss för att vi ska testa att göra kålpudding. Det ska bli spännande att se hur det går!

Ett varsitt vuxenpoäng till mig och Sara (för kålpuddingen)!

Dags för träning!


Kommentarer
Postat av: Emi.

Imorgon eftermiddag har jag paxat en stund tele med dig! <3

2010-03-02 @ 23:37:40
URL: http://eymiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0