Nu hat vi verkligen börjat kolla på hund!

Idag har Erik ringt till två kennlar (en i Karlstad och en i Östergötland) och hört sig för lite om hur det ser ut med valpar. Kenneln i Karlstad kanske har en tik som i så fall är leveransklar i maj (vi får svar på måndag) och den kenneln i Östergötland får två kullar (en i mars och en i april). Vi ska eventuellt åka och hälsa på mammahunden till den marskullen nästa vecka. Uppfödaren verkade noga med att kolla så att vi verkade bra som personer så åker vi dit kanske verkar vi juh intresserade plus att vi kan visa hur trevliga vi är! :)

Jag är superspänd och förväntansfull över att snart kanske få en ny, något hårigare, familjemedlem!

Önska oss lycka till! :)

 



Snyggaste Sara!


Kommentarer
Postat av: Lina... vem? ja den lina SÅKLART!!!

Jag vill cokså skaffa hund med dig!! Å bo i linkipink på din å eriks soffa å kolla läskiga dödshjälp program å bara skratta till tårarna sprutar, dricka vin å snakka skit!!! NUUUUUU!!!!



Jag saknar dig! Helt enkelt!



Fruktansvärt mycket tomt!

2010-03-22 @ 20:25:46
Postat av: Qsin

JAG VILL OCKSÅÅÅÅÅÅ!

2010-03-24 @ 20:08:09
URL: http://ninnifrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0