Popcorn-mage

Usch, jag har fortfarande popcorn-mage från gårdagens film! Jag känner mej helt uppsvälld och seg...

Idag är det tveksamt om jag kommer att vakna över huvudtaget då jag just nu bara känner mig trött och oengagerad. Jag gick inte och la mig så speciellt sent igår men däremot kom Erik hem efter att jag hade somnat och därför vaknade jag till en stund. Egentligen vet jag inte varför jag är så trött...kanske för att jag inte har gjort något vettigt på över två månader och nu faktiskt har börjat arbeta. :)

Ikväll blir det träning igen, såklart, för nu banne mig ska vi bli snygga till beach 2010! Träningverken sitter fortfarande i men om jag skulle träna efter om jag har träningverk eller inte skulle det inte bli många träningspass i veckan! Jag är otränad och gnällig och så var det med det! :)

Nu måste jag fixa till mig det sista så att jag ser representabel (och evetuellt respektabel) ut inför dagens lektioner.

Ha en toppendag!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0