1 vecka till BF!

Idag är det exakt en vecka kvar tills Kulan är beräknad att komma ut! Jag vet dock inte om ett måndagsbarn är något att hoppas på... jag tycker ju bland annat att Veronica Maggios låt är så fruktansvärt dålig.

Idag har jag försökt gör amig fin och måla tånaglarna. Det slutade med att jag nu sitter med målade tår och lite värk i magen. Det var inte värt det med andra ord. Problemet nu är att jag inte orkar hänga mig över magen en gång till för att ta bort det så det får väl sitta där tills efter förlossningen. :)

Nu tänkte jag sätta mig och plugga en sväng. Det skulle vara skönt att vara klar med det himla arbetet men det verkar onekligen gå trögt. Lite för skojs skull satte jag ihop alla delar som jag har skrivit och då var det faktiskt 35 sidor men för den skull är inte all den texten bra och något att ha. Jag ska nog försöka kika igenom den idag... det blir nog mitt projekt.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0