Hmm....



Jag vet inte varför det känns som att den här tröjan inte passar längre. :) Det blev lite väl kallt åt magen när jag var ute med Lilo förut.



En bild på Lilo när hon hjälpte mig att baka för några veckor sedan. Vet inte var/när/hur hon hittade allt det där mjölet! :)



Det här var väl någon vecka sedan så jag antar att jag var i typ vecka 26. Jag växer kan man säga.


Idag ska vi hämta barnvagnen som vi beställde (snabb leverans!!). Det ska bli så himla kul att få se vår vagn (även om vi sett exakt likadana tidigare). Jag antar att jag kommer bli ännu mer längtig efter Kulan också. I eftermiddag ska jag träffa några andra tjejer som också ska få sitta första barn i vår/sommar. Det ska bli kul att träffa andra i samma spännande situation. Jag måste också bara säga att idag har jag varit duktig och pluggat (skriver på resultatdelen) och så har jag ringt till Försäkringskassan och kollat hur det blir med min föräldrapenning nu när jag har bytt jobb. Gött, gött... sakerna på min eviga att-göra-lista börjar kunna bockas av. Det är förbaskat mycket att fixa och hålla koll på när man ska få barn.

Nu funderar jag på att gå ut och fota lite. Det var skitalängesedan jag gjorde det sist (typ nyår). Jag har inte riktigt haft orken att släpa mig ut, men idag kanske jag har det. Vi får se!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0