Gravidbilder

Jag vet verkligen inte hur jag ska göra med gravidbilder på mig.


Jag vet att jag hemskt gärna vill ha några (fina såklart) men jag tycker inte om att stå framför kameran (gillar det inte alls sen jag började fota mycket) och jag vet inte när jag skulle göra det och vem som skulle göra det.


Jag har funderat på att försöka rigga upp kameran och ta några själv men det känns ganska tråkigt plus att jag inte har någon fjärrutlösare så det blir en himla massa spring fram och tillbaka. Tar jag dem själv kan jag i alla fall inte klaga på att någon annan har tagit dåliga bilder.


Äsch, jag vet inte... det blir säkert inga... eller... jag vet inte...


Blö!


Kommentarer
Postat av: Em

Bättre några med självutlösaren än inga alls. :)

Ps: en trådlös kostar typ 100 spänn. Sjukt värt.



Puss!

2012-03-17 @ 16:12:50
URL: http://eymiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0