Endast mamma är vaken...

Mina finaste pojkar ligger och sover! Jag är uppe och tvättar lite kläder... jag hade ändå ingen ro att sova kvar även om jag är trött. Det räcker liksom med tt snosa lite på bebis huvud så blir jag alldeles pirrig och kan inte sova.

I natt har jag lyckats få honom att sova i vaggan i cirka en timme, annars är det bara nära mamma/pappa som fungerar på natten. Jag är skitnervös för att ha honom i sängen men eftersom han gallskriker på alla andra ställen och jag somnar så fort jag ammar blir det i regel i vår säng som han sover. Min son har diktatorpotential! :)


Vad sjukt förresten... "Min son..."


Idag kommer mormor ner och hälsar på sitt förstfödda barnbarn för första gången. I söndags var farmor och farfar och morfar och gammelfarmor här en sväng och hälsade på lilla älskling (fd Kulan). Jag är helt övertygad om att han lyckades charma samtliga. Det verkade inte vara någon av dem som var direkt villig att släppa honom ifrån sig när de väl fått honom i sina armar i alla fall.

Man kan ju lugnt konstatera att han föddes i den finaste tiden på hela året. Det är varmt och skönt och att blir gönt och matchar vagnen. :)

Igår var vi på återbesök på BB-mottagningen och de tyckte att han hade gått ner lite för mycket i vikt så idag ska vi på återbesök för att se om han behöver få lite extra mat. Jag hoppas att han inte har gått ner mer och att vi slipper ge honom ersättning men vi tar det som det kommer. I övrigt gick han igenom gårdagens besiktning.

Nu ska jag ta fram lite frukost innan jag svälter ihjäl!

Ha en fin första maj!


Kommentarer
Postat av: Astrid

Åh! Jag är så glad för er skull! Kan verkligen inte vänta tills jag får träffa honom med:)

2012-05-01 @ 19:41:17
Postat av: Qsin

Jag blir varm och tårögd... Er son... På riktigt! :-)

2012-05-04 @ 21:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0