Dumma, dumma skola!

Examensarbete = Dumt!
C-uppsats = Dumt!
 
Jag är så himla less på den där stressklumpen i magen som jag har över att jag aldrig lyckas ta examen. Jag kan inte förstå varför jag inte bara kan skriva klart examensarbete, hugga in på c-uppsatsen och bli färdig. Om jag kunde sparka mig själv i röven så skulle jag det, men eftersom jag född med en smidighet som kan liknas vid den av ett kylskåp är detta en omöjlighet. Jag försöker plugga i alla fall en timme om dagen men vissa dagar passar det bara lillfis att sova i 20-minuterspass och då blir det ju hela tiden avbrott i skrivandet. Jag får dock lite gjort och arbetar mig sakta framåt. Jag vill vara en behörig lärare nu! "Om du har ont i magen får du går till Per i hagen..." Vem är den där Per egentligen? Förresten kommer jag knapp ihåg några ramsor och barnsånger så jag får nog lägga till lära-mig-ramsor-och-barnsånger på min to-do list.
 
 
Jag lägger upp några bilder i ett försök att bli på bättre humör...
 



Lite bättre känns det ju att se mina älsklingar men klumpen finns kvar. Jag kanske ska gå och lägga mig så att jag kan gå upp tidigt och plugga. Bra idé Sandra, problemlösare.


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gú va gullig Benjamin är! Han ser ut som en liten mini-Sandra :)

2012-09-06 @ 19:24:21
Postat av: Bekkka

Det var jag som skrev det tidigare inlägget :)

2012-09-06 @ 19:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0