????

Hur ska man liksom göra med allt och alla? Jag hade världens chanser igår med det blev inget av de båda...Varför kan jag inte bara kläcka ur mej det som jag måste och vill säga istället för att gå runt och vara orolig. Det ena som inte hände ledde till att det andra inte heller hände och det är nästan det som gör mej mest irriterad! Det här kommer inta att komma någonstans om jag inte tar mej i kragen och leder det vidare...Men så är det väl med allt egentligen. 

Igår kväll var jag, Sara, Astrid, Emelie och Ellen nere vi Emelies sommarstug och grillade. Något glas vin och lite öl som jag själv anser ge oss alla några vuxenpoäng! Närvi hade ätit klart gick vi bort till Brevika för att lyssna på Per och Martin som spelar i något skrik-i-skrik band..men dom var juh duktig i alla fall så. Som de flickor vi nu är så bestämde vi oss för att alla skulle sova hemma hos Astid och Sara vilket alltid är jättemysigt! Imorse vaknade jag av att deras lillebror kommer in och skriker "gomojjon...de ä fjukost"...så då var det bara att gå upp. Nåon timme på playan och sedan in till Torsby för att luncha med Sara. Hur härligt kan det vara...

Nu ska jag gå och ta hand om pappa och Carinas gäster...hur tråkigt det än kan vara så får jag god mat  i alla fall!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0