Massa Mys!!

Vart hos Becka ikväll och käkat hasselbakspotatis nåt kött å sås...plus en anings med vin! Jag älskar sommaren mest för alla mysiga varma kvällar där man bara sitter och är...bara vara är det bästa som finns. Det är sånna saker som visar vilka ens riktiga vänner är...vänner som nöjer sej med att bara sitta och göra ingenting tillsammans är dom man verkligen uppskattar, det finns inget bättre! Det bästa i sommar har vart att jag har kunnat träffa min bästa hur mycket jag vill...vi har kört varannan dag taktiken...varannan dag i Hål varannan dag i Mörkerud. Vi har gjort absolut ingenting och jag har mått så himla bra och jag hoppas att alla andra inblandade har känt samma sak...att det som vi gjort i sommar är meningfen med livet! Jag tycker verkligen att det är det också...

Det blir konstigt till hösten...ingen Qsin i Linkan och ingen Maja och Lina i Sverige. Kontakten som har varit kommer inte bli densamma och jag vet inte hur det kommer gå...Ni finns juh dock kvar, ni försvinner aldrig även om man ibland kan känna sej ensam så vet jag att ni finns kvar. Det är inte alltid så lätt att läsa på universitet och bo ensam för vad man än gör och hur man än gör saker så finns det alltid dom mörka timmarna på dygnet när man bara önskar att någon skulle vara där och göra allt bättre. Någon som kan hålla handen när man är mörkrädd eller ledsen...Ni finns juh dock slltid kvar!! "For you I'll wait, til' kingdom come"

En annan härlig sak med sommaren är min älskade Kamelpåse Sara som gör hela livet så mycket enklare! Känslan av att få vara den man är nästan överväldigar en när Sara finns i närheten...för med henne finns det inga ytliga problem. En människa har rätten att vara den hon/han vill i närheten av henne...det är i alla fall så det känns. Sen finns juh också Maria, min enda och älskade Snowqueen! Hon är den som har kommit på att det är underbart att få släppa lös, att få släppa vuxenlivet...att bara få vara den man vill, och hon har lyckat sååå bra. Jag säger bara midsommar, Danmark, SOF i Värmland, jag blir så imponerad av hur mycket en människa kan våga när hon/han inte tror att det ska gå. Min Astrid och mitt samtal i Malmö är för mej guldvärt...du kan aldrig förstå hur mycket det betydde för mej, och dom tårar som kom var tårar som ingen har sett hittills och svaren jag fick på min problem var visare än någon kan förstå. Men jag vill inte berätta för någon, för det var din och min stund, ingen annans oavsett vad alla vet eller kommer på redan på. Emelie...du är så klok så klok och man vet att det går att anförtro sej till dej. I onsdags fick du veta vad som trycker mej allra mest just nu och du reagerade precis som jag önskade och du gav mej en push åt rätt håll vad det gäller saker och ting. Det kändes som att du satte mej i första rummet utan att räkna bort alla andra iblandade och det gjorde mej så glad, för inegn har gjort det hittills vad det gäller den frågan. Ellen...åk aldrig mer bort ifrån mej!! Du är min enda biträdande lillasyster och hur kul du nu än hade får du aldrig mer åka bort så länge...Jag är så glad för dina nya kompisar och alla dina nya erfarenheter som lyser igenom hela din personlighet men åk inte bort från mej mera...:)

Att man har fått det bästa kompisgäng man kan tänka sej är inte lätt att förstå...för ur varje person kan man få en liten del till sin egen personlighet. Det är lite konstigt att fundera på hur vad man hade varit utan kompisarna jag nu haft i ca 5 år men jag kan nog säga att det är ni som har gjort mej till den jag är och jag trivs jättebra med den person jag tvingas leva med varje dag för resten av mitt liv...image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0