Jag är jätterolig...and so are you! :)

Om någon undrar varför jag skriver nu när det var så längesen jag skrev så beror det på att jag tenta pluggar och jag tycker att det är sjukt tråkigt så då hittar jag på en massa andra saker att pyssla med! :D Det är också så att jag måste göra ett snabbt sammandrag av de senaste två veckorna...med Camilla! Jag behöver inte träna längre...för det enda jag gör om dagarna är att flänga runt och skratta...med Camilla! :D Frågan är hur många mystiska saker vi har hittat på den senaste tiden, vi firade juh bananensdag den första november och sen hade vi vår bokstavsdrygdag mot Kettil och David, vi har också bestämt att nagellack måste fungera jättebra som stoppljus för snygga killar så det måste inhandlas ett rött, ett grönt och ett gult nagellack. Jag vet...humorn är låg...men det är rolig också! Till och med Kettil har blivit smittad och lyckdes vara riktigt rolig i söndags...

Jag älskar att skratta! Det är min absolut främsta hobby och fy vad tråkigt det skulle vara om jag glömde bort det! :D Det är inte alltid så lätt att komma ihåg att ha kul när allt annat runt omkring en är jobbigt...och det är kanske då som man behöver skrattet som mest! Jag funderar på om skrattyoga fungerar...jag tycker att det verkar hur fånigt som helst, men det kanske är därför som man skrattar! Gör en ful grimasch och låtsas sen att du skrattar så kommer du skratta! För mej fungerar det jättebra att leka arga-leken om jag vill skratta...man kan juh alltid prata om rivstarter ( eller hur Kettil?)...anledningen till att jag oftast börjar skratta när jag leker den leken är att jag tänker på alla roliga saker jag kan säga. Alltså sånna saker som gör att den andra börjar skratta...men det brukar aldrig gå eftersom jag skrattar åt det innan jag har hunnit säga det! :D KLANT!! 

Ja, ja nu har jag väl haft min lilla tenta-pluggar-paus...

Hävv iit såo god!
 image8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0