MS Röj = Skitspel!

MS röj är ett så sjukt elakt spel att det knappt kan beskrivas med ord! Scenariot är två omarkerade rutor kvar varav en av dom döljer en farlig mina redo att detonera! Gissa vilken mina det elaka spelet tvingar mej att välja?!
image12

Efter nu bevisad jävlighet kommer förhoppningsvis även du inse vilket ondskefullt och mardrömsliknande spel det är! En varning till er alla...MS Röj förstör ditt liv!!!!!

Nått som inte förstör mitt liv är en knaigt galen HG-kväll med Camilla! Jag citerar: "Men, de ä juh bara två killar som raggar på mej...ja behöver juh tre!!!" Haha...I am skrattings my pants off! Hela kvällen handlade om alkohol och att vara så dryg som möjligt! "Hej! Jag vill ha dej...eller nej förresten, jag ångrade mej!" En kväll i sann Camilla har utbildat Sandra anda...vilket är jättekul för oss men inte lika kul för alla andra runt omkring! Eller jo...alla måste tycka att det är livet att få träffa två små tomtar skuttandes omkring på HG!

Schnööbö!

Kommentarer
Postat av: Micke

Det är tjejer som ni som gör att teknologkillarna är singlar. :-)

2007-11-27 @ 18:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0