Inte en fet-och-ful-period IGEN!!

Det var ett tag sen jag hade en fet-och-ful-period men nu verkar den ha slagit till med full styrka! Jag är bara bitter, missnöjd och ingenting går som jag har tänkt mej. Omtentan jag gjorde på min födelsedag blev jag underkänd på...tre poäng från godkänt, jag är inte nog uthållig på träningen (core) och jag känner mej liksom inte nöjd med något! Arghhh...why me?! Jag borde vara jätteglad just nu för på lördag åker jag till USA med Torsby Brass men jag vet inte...det är något som inte känns bra...
     Det har inte hänt något särskilt så jag har dessutom inget att vara ledsen för men jag är ändå lite halvgrinig och nere. Typ...äsch...Så fucking less på skolan! Jag orkar inte få underkänt på grammatiken också...det gör jag bara inte! Blä för tentor och examinatorer alltså...Men jag är inte bitter...inte alls! :) 

Hade inget vettigt att skriva...ville bara klaga lite! Och det har jag juh lyckats med i alla fall! :)image7 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0