Så it can gå...

En sjukligt knasig och alkoholpåverkad helg har lett till både det ena och det andra! I torsdag kom Emil och Magnus (äckelgrisen :)) hit och hälsade på. Eftersom dom hade långhelg så tänkte dom att dom lika gärna kunde komma och kalasa lite hos mej! Och kalas blev det!!
     Torsdagen ägnade vi åt att stuffa runt på Le Mans kravallen...alla iklädda overall (även Magnus och Emil) vilket var så sexigt som det kunde bli. :) Jag var dock i desperat behov att bli av med alla mina tomtar så jag fixade det...vilket jag nu kanske tycker var lite onödigt, men kul! Jag och Camilla skakade röv så att min aldrig höll på att stanna och glödlampsdansen var lika uppskattad som vanligt, dvs. inte så mycket! :) Det spelar dock ingen roll för jag hade asakul! 
     Fredagen började med att jag och Magnus försökte väcka Emil i typ en och en halv timma. Magnus var rastlös och jag var dryg...för att locka Emil ur sängen mutade jag honom med en tur på biltema! Vilket fungerade...Vi gick också en runda på Ikano och käkade på Linds. Sen mådde jag inte så bra längre...baksmällan hade tagit över min kropp! Så vi gick hem med min nyinköpta resväska (med hjul) och Emils nya lilla leksakshelikopter. Fredag kväll blev en lyssna-på-Elvis-och-hjälpa-Becka-kväll. Mycket mysig och alldeles lagom jobbigt...några groggar med alla mina män blev det när vi kom hem från Becka också. Jag somnade i min egen säng som jag efter 10 minuters massage hade lovat bort till Magnus så han knödde bara in mej mot väggen och så lade han sej där också. Jag höll på att frysa ihjäl eftersom jag låg på täcket och jag ville inte väcka Magnus. Typiskt! 
     Lördagen...hmm...då var vi och kollade på Le Mans racet en sväng, åkte ner till stan och käkade på Bosses och sedan åkte vi ut till en snabbtur på Flygvapenmuseet. Pojkarna fick bara en halvtimma där för sedan var jag tvungen att åka hem och göra mej iordning för Emils 30 års kalas. Kalaset var kul men vid 8 på kvällen kände jag att jag var tvungen att åka hem och ta hand om min gäster. Efter några glas vin bestämde jag att vi skulle dra upp till ryd och gå på HG med Camilla och David men där var det fullt. En taxi ner till stan tog oss till Platens som faktiskt var roligt för en gångs skull...mycket dans lite knas men en bra kväll överlag! Tills Emil surade ur för att jag inte ville bli buren hem trots mina sönderdansade fötter...:) Sen är det juh alltid nice att skeda också! ;)
     Söndag var en slappardag...ligga framför tv:n och bara mysa och sova, onlinepizza och skitsnack! 
     Nu har dom åkt hem och jag måste säga att jag somnade direkt dom hade åkt och sov bort typ halva dagen. :) Dom slet ut mej totalt!! :) Nu har dom lämnat mej i ett sånt där läge där jag inte vet något igen...utom all onödig fakta som Magnus har lärt mej under helgen! Shit, jag gillar inte att vara ovetandes! Men det löser sej...

image6 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0