Semester ger ro till själen!

En helg i ett Malmö som står i full vårblom... japp, japp, japp... jag kan lugnt säga att det var riktigt skönt för både kropp och själ. Lite sol som gör mina fräknar brunare och mycket trevligt sällskap som gör sinnet lättare... snabbt sammanfattat: en MYCKET bra helg! Jag har köpt en ny bikiniöverdel eftersom min gamla brakade ihop i Indien, ett par solbrillor (även kallade min Flugers) och lite tjejiga lösnaglar för att piffa upp en trevlig middag på en lördagskväll. Jag har utmanat skåningar, sett frågande ut när någon pratat skånska, duckat för kaxiga kommentarer på skånska och pratat extra mycket värmländska. Jag är dock inte så rädd för skåningar längre... Jan bjöd juh mej på en glass en gång, en sommar för längesedan!


Imorgon ska jag jobba också... ska köra ut post (på cykel L) i Ekholmen som jag inte alls känner till. Jag tror att jag vet vart jag ska för att få information i alla fall men sen får vi se hur det går! J Jag kanske borde gå och lägga mej så att jag orkar cykla i fyra timmar imorgon!


Sov gott!

image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0