Vad har jag gjort idag då?

Me like lite Knuten-sällskap! Särskilt på dagen då vi alla pratar riktigt osammanhängande... Tydligen kan man skratta riktigt länge åt en vanlig hicka och det är precis den sortens humor som lilla jag gillar. Om man nu kan kalla det humor!? Får se nu då om jag kanske får en praktikplats i Norrköping... det är helt okej pendlingsavstånd, och dessutom skulle det vara riktigt skönt att slippa gå runt och inte veta om jag kommer få någon plats överhuvudtaget. Men än så länge vet jag juh faktiskt inte hur det blir!


Vad mer har jag att säga om denna dag? Hmm... British Culture Studies är ganska tråkigt, jag har ingen självdisciplin MEN jag har dock skrivit nästan en sida på uppgiften som ska lämnas in på fredag. Jag anser att jag själv är ute i ganska god tid för ovanlighetens skull... om man nu kan räkna två dagar innan för att vara ute i god tid? J Jag kan också säga att kaviar är gott och att jag har köpt en ny te-sort som påminner mig om min förra mentor som jag hade under engelskapraktiken. Jag försöker också göra en egen låt men jag orkar aldrig bestämma mig för något och inget blir bra så jag får nog fortsätta spela låten från "The Piano". Jag har duschat idag... och det var mest för att jag skulle vakna till liv (och inte somna om på soffan som i natt har varit min sovplats) och inte för att jag lukta särskilt illa! Bra så nu vet ni det...


Så här blir det om jag inte djup-bloggar! Jag bloggar oftast när jag har kommit på något klurigt att fundera på och det betyder oftast inte att det är så illa ställt med mig som det kan låta i min blogg. Jag sitter juh dock inte bara och hittar på, men jag tänker bara bäst på nätterna och det är också då jag sitter och bloggar i min ensamhet. Dagen efter att jag har skrivit något kanske jag inte ens tänker på samma saker som det jag har skrivit natten innan... Så ni behöver inte vara så oroliga för mig... jag vet att ni finns där om jag behöver hjälp och det är jättesnällt att ni bryr er, jag vill bara inte att ni ska må dåligt för att ni tror att jag gör det! Så nu vet ni det...


Ha det så bra allihop!


Kramar

image40

Kommentarer
Postat av: Knuten

Har du slutat hicka nu? Jag som trodde du skulle satsa på ett rekord... :D

2008-04-03 @ 06:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0