"Jul, jul strålande jul"

Avec ma mere et mon pere som vanligt...ena dagen fira med mamma och familjen där och andra med pappa och familjen där. Funkar bra i min värld i alla fall...

En massa klappar, många innehållandes pengar, och alla blir tillslut en favorit på något sätt...ibland finns bara ett stycke affektionsvärde i dem. En elektrisk diskborste ligger i alla fall långt upp på listorna roligast, knäppast och användbar! Tack brorsan för denna omtänksamma julklapp. För pengarna jag fick investerade jag i en systemkamera, Sony A200, för det är något som jag velat ha hur länge som helst...dessutom är min nuvarande kamera den, ja jag ljuger inte, långsamaste kameran som finns. Att starta den och sedan knäppa en bild tar kanske, cirkus, ungefär två år eller nått. Min nya kamera hoppas jag kan toppa det i alla fall.




Årets rim vann Matilda...

Det här kan hjälpa dej att bli lite snyggare men killarna blir styggare. Eftersom du blir så het blir du ett ragg för en get :D
Det blir svårt att gissa vad det är, men jag kan inte det här!

Jag fick ett par gröna örhängen! HAHAHA!!!!


Nu är det snart dags för det årliga (haha) nyårsfirandet. Som det verkar nu dyker 19 personer upp hemma hos mej och Erik på nyårsafton för en enkel trerätters och alkohol. Det bästa med det kalaset är att några av mina kära hemifrån dyker upp...det kommer bli en mycket trevlig blandning av folk. Välkomna!!

Skönt att vara tillbaka i stan, även om det är jättemysigt att vara hemma så längtar jag juh så efter min fina, fina pojke. Varför måste han jobba nu?! Kan han inte bara vara hemma hos sin lilla söta sambo? :)

Jag önskar er alla en god fortsättning och ett riktigt gott nytt år!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0