En kväll på HG!

Om du säger att jag ser glad ut ler jag brett och dansar större!

Om du säger att jag ser ledsen ut försöker jag utstråla en övertygande glädje!

Om du säger att jag ser arg ut försöker jag se argare ut genom att ge dej arga blicken!

Om du säger att jag är snygg svarar jag snabbt att jag inte är något annat än dryg!

Om du säger att jag är fejk svarar jag att det är du med!

En kväll på HG med mej själv...det ser ut så här och det är så här! Vet inte hur jag ska ställa mej till det...men det känns fejk.

"En människa blir till först i en annans medvetande" (Jonas Gardell)

Jag har haft en jättebra kväll ute! Bra musik, trevliga människor, bra vän(-er), nära hem. Kan inte begära så mycket mer...kanske att folk ska försöka vara nöjda och glada...undrar om det är det jag utstrålar? I kväll tror jag nog inte det, men mitt motto var juh att vara sååååå dryg och irriterade som möjligt! Förlåt till alla som föll offer för Sandra alla knepig på fyllan, men jag tyckte det var kul! :)

Nu måste jag sova tror jag...det snöar så jag måste ladda för en dag i Vallamassivet med ett stycke vaxduk med extra glid! Natti natti...

image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0