Lyssnar på dunka dunka...

...jäklar ljudet kommer från mitt eget huvud! Nej, men på riktigt så har sjuka huvudvärken Thomas vart på besök i min ack så skitiga lägenhet och det bästa av allt är att JAG har SPARAT en himla arbete tills idag. Bra jobbat Sandra!! Ska jag som ska bli svensklärare behöva sitta och jämföra hur fotosyntesen framställs...jo men så verkar juh faktiskt fallet vara. Jag vet att det jag ska kolla på är språket...men jag har faktiskt ont i huvudet! :) Ja...vad är det mer som jag inte gjort idag då? Jag har inte tvättat, städat, skaffat pojkvän...slutsats: jag har inte hunnit med mycket mer än en pulserande Ikeatur med fröken plockepinn. Ett starkt tecken på att jag mådde lite sådär var att jag inte muppade runt på Ikea med till exempel egen gångstil eller mitt pekfinger petandes på allt och alla! Jag gillar att känna på saker för att avgöra om jag gillar det eller inte...eller bita...det är lite bättre men Qsin har lärt mig att jag inte får det.Tråkmåns... :)

Kan inte någon skriva klart mitt arbete?! Jag formulerar mig som en gris med mul-å-klövsjuka som dansar two-step, och jag kan lova att det inte är det bästa sättet att formulera sig på. Men lägenheten börjar bli fin...

Nä...jag blir inget rolig idag så jag skiter i det här med...men imöra kanske! :D

image24

Kommentarer
Postat av: Qsin

Men Qsiiinnn! Va har jag sagt till dej!? När du ska plugga så ska du plugga å INTE springa runt och peta på andra och annat. Håll ditt nyfikna pekfinger i styr! :)

2008-02-22 @ 07:40:58
URL: http://i05madfr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0